Sjuk :(

Nu har jag gått o blivit sjuk och är så hes att man hör typ hälften av de jag säger o de ghörs välldigt tyst :( Så jag stannar hemma från skolan volket är skönt men Natasha står i kafeterian idag o jag ville sitta där o prata med henne hella dagen o vara lite småjobbig. Men det som är dåligt på riktigt är att jag inte får åka till stallet idag :'( Jag hoppas hästarna mår bra o jag som fortfarande har ansvar för Quincy :( Men jag skla messa Lisbeth att jag inte kn komma idag o massa :O

Idag så vakna jag o gick ju ner o åt frukost o kunde ju knappt prata så mamma sa att jag skulle stanna hem så jag gick upp o la mig igen men så kunde jag ju inte sommna så jag messade massa o försökte läsa en bok. Occh sen gick jag till tvrummet o hämtade datorn o nu kollar jag på MTV breakfastclub o sitter o nördar lite med datan :)

Förhopningsvis mår jag bättre i morron o är tillräkligt frisk för att vara med på ridlektionen på torsdag för den vill jag inte missa :)


Jag älskar er enormt <3





Idag har jag alltså massa tid att blogga så säg till vad ni vill läsa om!



Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0