Jag är på bättringsvägen

Nu känner jag mig mycket piggare och inte alls lika hes och jag behöver inte snytta mig varanan sekund. Så i morron ska jag till skolan och vara där hela dagen (förhoppningsvis). Men det klarar jag av. När jag vart hemma idag så har jag villat o drukigt te så har jag kollat lite på TV med Sara som åkte iväg nu så ska hon till arlanda och sen åker hon till Etiopien i tre månader. Så jag va lite med henne vi kollade typ på tv ;) Sen så åkte hon och jag gick upp till mitt rum med datorn så har jag suttit här och haft ganska tråkigt.

Men nu när jag mår bättre är jag också mycket gladare och ska snart vara ute hoss nisse och låta han hoppa runt lite i sin fina hage. O så ska jag måla naglarna det brukar jag gör när jag har tråkigt.





Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0