Info (igen)

I torsdags gick ridlektionen ganska bra, jag hade sessanoch hon hade ganska bra temprament lite seg i början men sen blev det bättre. Vi hade typ markarbete/dressyr o Pia tjata massa om att jag skulle ta upp händerna ;)

I fredags va jag bara i skolan o efter skolan va jag bara hemma i lördags va jag med kikki o vi skulle åka med moppen till blacka men de va bensinstopp trodde vi så vi tankade fast den startade änndå inte. Vi stod seröst o kiki i en kvart elr nåt :O Så vi fick gå hem med moppen o som tur va så kom vi bara några hundra meter från hennes hus.

O idag ska jag cyckla till stallet o så får vi se vad jag gör med hästarna :D


Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0