Dålig dålig...

Jätte dålig uppdatering, jag måste verkligen skärpa mig! Men igår trännade jag NH med Pärla o det har aldrig gått bättre! O hon tuggade o tyggade hella tiden o när vi kom till stallet så så gäspade hon MASSA jätte gulligt o hon kunde stå lös med grimma o sen grimmskaft över halsen duktig som hon är. Vi trännade inte där vi brukar alltså stallplan utan där hon brukar bråka som mest o de gick bättre än någon annan gång! Då va jag stolt över oss båda :D

O quincy va hur lätt som helst att fånga idag han stod bara helt stilla o tittade på mig! O jag red på grusvägen de gick sådär han va lite slö.

Sen så släpte jag ju båda hästarna i hagen o fixade lite i stallet typ sopa o plocka undan sen gick jag ner till hagen med quincys grimma o grimskaft o gick fram till han o gossade lite sen gick jag o satte mig på en sten o bara satt där och kollade hella tiden på han och han hade all sin uppmärksamhet på mig sen gick han lite närmre sen kom han ända fram då fick han massa beröm o sen satte jag på grimman o gick lite sen så släpte jag han igen och gjorde samma sak och han stod o tittade ett tag sen gick han fram till mig o så gossade vi massa o tredje gången så gick han raka vägen till mig derekt så satte jag på grimman och gick runt med han lite i hagen. Dehär gjorde jag för att han inte vill bli fångad o jag är trött på att jag ska jaga. O nu va det ju han som kom till mig ist vilket är välldigt possitift så denhär tränningen ska jag forsätta med och sen sätta mig lite längre bort osv för nu satt jag välldigt nära.

Duktig heest :P



Pärla o hennes fina repgrimma



Han börjar gå mot mig :D



Pinsamt dålig bild men när han kom andra gången så satt jag bara där på stenen o myste o som det charmtroll han är så står han brevid mig o börjar gäspa :')






Men nu ska jag börja bli aktiv här igen iaf försöka ;)

Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0