Tidsinställt inlägg. Färgad utrustning

Det här är tidsinställt inlägg för när det publiseras så är jag på Öland!

Det va en som ville läsa åsikts inlägg så jag tänkte göra det o det är åsikter om ganska många saker men temat är som rubriken säger färgad utrustning till häst. Eller vet inte om det är åsikter eler Hiss/diss haha de får ni avgöra själva ;)






Färgade träns är helt okej tycker jag fast då ska man använda ett shabrak i samma färg annars tycker inte jag att det bllir snyggt. Skulle jag ha ett rosa träns skulle jag även ha ett svart eller brunt träns också eftersom jag inte alltid vill använa en färg på mitt shabrak. Vad tycker ni om att ha färgade träns?
Rosa träns







Färgade sadlar gillar jag inte alls! då finns det inte många schabrak man kan använda utan dom måste passa med sadeln annars ser det fult ut! O de blir för mycket tycker jag! Då är det bättre att ha ett shabrak i vilken färg man vill o tycker är snygg till en svart eller brun sadel :D  Eller det kanske går bra till en liten shettis dom kan vara överdrivet rosa t.ex!
Rosa läder sadel









Extremt fullt! Färgad syntets sadel är väre än färgad läder sadel om ni frågar mig! o Kolla hade shabraket o sadeln vart i samma nyans av rosa så hade det set ut som man rider med enbart shabrak på långt håll. :S sen en en bokande ponny på sadeln? Märks att det är ponnysadel.
rosa syntets sadel + rosa shabrak







Ännu ett exempel på färgad syntets sadel! Den är ju ännu värre!Den fulaste sadel jag någonsin sett!
Hemskt ful syntets sadel som är röd!






En vanlig svart sadel med rosa detaljer skulle bli välldigt snyggt med andra små rosa detaljer som benskydd eller lindor o även på ryttaren typ handsakar för att framhäva de rosa i sadeln med dom andra rosa detaljerna o har man inget annat rosa så märks det nog inte att det är rosa på sadeln :) Jag vill ha en sån sadel tyckte det va snyggt :D
svart sadel med rosa detaljer








Rosa benskydd är helt okej samma sak med lindor! Specielt om shabraket är i samma färg :) O sen har många mer än ett par benskyd eller lindor!

Rosa benskydd fram o bak






Nu körde jag med temma rosa men skulle det va i en annan färg skulle min åsikt inte förendras o den röda sadeln hade jag med bara för att det är den fulaste sadeln jag någonsin sett! O alla bilder va inte lika stora men dom är från Google ock det är min ursäkt!  Men dethär är ju bara mina åsikter o nu vill jag gärna höra era o om du tyckte den röda sadln va snygg så är det lugnt för mig eller tyckte rosa benskydd va ass fult så får du tycka det! Alla tycker olika så va inte rädda för att skriva eran åsikt vad ni tycker om färgad utrustning!



Sofies signatur.


Kommentarer
Postat av: Erika

Gillar att matcha skydd, schabrak kanske huva. :)

Sen att man har svart träns, sadel eller brunt. :P



Men inte färgade träns, o så.. de gillas inte så där skit mycket.

2011-08-03 @ 13:35:25
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Noomie

Oj... Färgad sadel var ju hur hemskt som helst! ;O Dock tyckte jag att svart sadel med färgade detaljer var rätt snyggt(:

2011-08-03 @ 14:06:11
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0