Ett inlägg för att jag har tråkigt ;)

Igår så pratade jag lite med Jenny om att han behöver äta upp sig lite mera för att klara vintern och att han behöver verkas. Hon sa att hon skulle försöka komma någon dag o att hon skulle sms:a hovis. När hon får svar så säger hon tiden till mig så ska jag ta in han o borsta han lite o så inan för Jenny orkar nog inte de just nu :) 

Men nu ska jag packa o fixa lite sen ska jag ringa Kikki o ''planera'' I morron får ni veta vad det är vi har planerat. Det ska vara en hemlis ;)



Hihi mina änglar :)







Sofies signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

Prata med Peter & Lisbeth om att dom bör gå nere i sommarhagen nu.

Så vinterhagarna får vila.



De kan ju inte vara så svårt o föra de på tal.

Hälsa ifrån mig att de är super viktigt att hästarna får äta .

De lilla dom gick på när jag var, skulle fasen inte mina ens gå på. :S



Och då är mina fånghästar + tjocka.

och ska inte äta för mycket. :P

ni kommer ha två undernärda hästar inom en tid om ni inte låter dom beta mera. :/

tyvärr, men lisbeth & Peter förstår nog inte de då dom inte är så kunniga.

Du måste stå på dig Sofie!

2011-08-10 @ 18:17:44
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Nej vi vände inte hemåt. :P

Eftersom lastbilen åkte förbi så red vi igenom skogen där o kom ut på en väg jag kände till.



de går typ alltid ta sig fram, vilket mina hästar får lära sig.

plöja i skogen får dom vänja sig vid så länge de inte är kärr eller annat som dom kan gå ner sig i. ;P

2011-08-11 @ 21:41:02
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Fast enligt lisbeth så har Pärla aldrig haft fång. ;)

För de har hon sagt till Madde, vi trodde med pärla haft fång.

Men tydligen inte, utan de lisbeth menat är att hon har något problem med benen.. men de är inte fång relaterat. :P



Och nu är gräset så fattigt på socker osv, att de inte är så farligt för fånghästar att beta. :)

Därför mina kan gå på så mycket gräs som dom gör nu.

2011-08-11 @ 22:24:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0