Tråkiga nyheter

Nu kommer jag med lite tråkiga nyheter :(

Erika kommer inte längre tränna NH med mig. Men jag vet varför ocj förstår så är självklart inte arg känns bara lite tråkigt.

Kikki slutar blogga ett tag och kommer förhoppningsvis tillbaka, hon känner att hon har viktigare saker just nu det känns som det inte finns någon, när wayfarer är borta, han va lixom allt.

O då vill jag att Kikki ska veta att jag finns för henne <33 O hon kommer någ tillbacka de gjorde hon på förra bloggen också fast de kan ta tid. Men jag (sofie) kommer fortfarande att blogga men även jag kanske kommer börja blogga mindre när skolan börjar de finns inte så mycket att skriva om jag är i stallet 3 gånger i veckan (en gång på ridskolan). Men jag ska försöka (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0