Till Berit!

berit om Hej eller nåt :P:
BRA ATT RIDA EN HÄST SOM HAR ONT I RYGGEN VERKLIGEN !





Ja du Berit nu skriver jag dehär för kikki är fortfarande i stallet tror jag! Då viste man ju inte att han hade ont i ryggen. Han stack med eleverna och dom kollade men en vetrinär jag är inte helt säker på hur det va men tror att två rygg kotor va ihop växta och hästen fick avlivas, det är därför Kikki skriver att hon saknar den. Han avlivades när dom fick veta att han hade ont i ryggen. Då fick han ju vila i någon månad innan han avlivades. Dom red ju inte hästen när dom fick veta att hästen hade ont i ryggen. Och angående din förra kommentar så gick han i form under det passet enligt ridläraren o hon borde vell veta? Sen va han svår att få att gå i form och den bilden visar en sekund av en hel ridlektion på kanske 45 min. Vet inte riktigt hur långa deras lektioner är :S
Update av Kikki: En timme, dessutom jag red privat för en då. Hon tävlade LA/MSV ressyr, minns inte riktigt men tror det var MSV. Annars typ LA:4 eller något. Hon borde nog veta när hästen går i form. Hennes "ridsätt" var jag dessutom inte så van vid så jag var så himla stolt att jag hade fått ÄLSKLING att gå i form. Min skyddsängel<3 inte många som får ha en egen sådan, inte en så fin i alla fall. För det finns ingen så fin <3. Först var han tillsalu och när dom inte fick honom såld/hittade ett bra hem hos någon som inte va helt wierd så åkte dom till kliniken med honom. Sen ringde hon som va weird och tjatade om att få köpa honom och Jessica sa att han inte var tillsalu längre men hon fortsatte att tjata, haha. Ibland är vissa helkonstiga :P Hmm... Jag saknar honom så, det är tur att han har de bra i himlen<3 En egen ängel, tänk er själva det har man ju alltid önskat sig liksom och så får jag den finaste ^^ <3 // KIKKI




Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0