SUCK! Typ Allt Överallt Hela Tiden!

JAG HATAR ATT SÄGA NEJ till saker som jag vet är en chans och jag HATAR ATT SÄGA NEJ TILL MINA VÄNNER! Dessutom HATAR jag att välja!
.
Men man måste väl lära sig att välja vad som är viktigt, jag valde att vara hundvakt, dels föratt jag blev så glad att dom valde mig och för att jag vet att hon klarar sig eftersom hon hade annan hjälp, men jag känner mig ändå dum, känns som jag sviker!
.
Jag vet att hon hatar när folk ändrar sig, men suck...
.
Får inte ur mig mer just nu. Läs om övernattningen, Sofie får berätta.
.
Är väldigt snäll och bjuder på en bild på min väldigt älskade pappa och Quinsy från i tisdags, då Sofie red upp till mitt hus;) Jag tror att ni redan sett den men den kommer igen för det är ju jag som fotat ;)
.
Min signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0