Stan idag 7/8 - 2011 söndag

Idag va jag ju en stund ine i stan först så åkte vi till maxi o jag köpte ett par skor :) O lite andra saker till miott rum medans mamma letade efter fotoalbum. Sen till media mark o hämta min mobil som har vart på lagning. O dom bara babla på om att dom hade bytt ut någon sak med konstigt namn o jah bara va är de? Jag fattar faktist ingenting? :O  de va tydligen orsaken till att min mobil stängde av sig men att den va seg va för att jag hade för många bilder :O men mineskortet är ju inte ens fullt! Men vad jag har saknat min mobil nu kan jag äntligen sluta oroa mig för att min duma låne mobil ska gå av på mitten vilken sekund som helst!

Efter det så åkte vi till morfars syster ingrid som bor i stan o åt vofflor o jag fick pengar för jag fyllde år föra månade o hon har slutat skicka pengar på posten eftersom att en gång kom dom inte fram. O i hennes sofa låg en gossedjurs hund som hon köpte bara för att jag o resten av mina syskon kunde leka med den när vi va små. Jag brukade alltid sitta i hennes sovrum och kolla på en bamse film med den hunden brevid mig eller i famnen. Haha gulligt ;)

Sen åkte jag hem :) Sara va ju med till stan med det är en av mina systrar o hon övningskörde runt i stan o så.


Nej ena skon är inte jätte stor bilden är från en konstig vinkel :)




vad tycker ni om dom? Jag tycker dom är söta. :)



Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0