Ridlektion torsdag 25/8

Min ridlekton igår (torsdag) vart inte så lyckad...

Först kom vi dit och det va ju kul att träffa Ribban och Maggis igen efter en lång sommar. Först så fick vi ju reda på vilka hästar vi skulle ha och att nästa vecka så börjar en ny i våran grupp :)

Jag fick Sessan och hon va inte alls pigg. Hon va lite slö och i galoppen försökte hon bryta av till trav flera gånger. Så red jag själv inte så överdrivet bra då jag kollade net neråt och vart sne i hela kroppen så jag fick tänka på att kolla rakt fram hela tiden. Och varge gång jag glömde bort det så sa Pia till derekt och sa att hon skulle vara som en hök hella hösten när det gällede min blick ;) Sessan började nästan gå i form typ en halv långsida men förutom det så va hon rätt slö fast efter galoppen så tagade hon till lite.



När jag änndå håller på så kan jag ju skriva om idag. I morrse när jag vaknade va jag glad för det är ju fredag! Idag så hade vi våran första HKK lektion och hade ''teori'' och nästa gång ska vi göra något ätbart ;) Jag hade även min första bildprofil idag (Y) i sjuan hade jag ju idrtottsprofil fats jag har nu bytt för idrott va hur tråkigt som helst! Men nu borde jag städa rummet fast jag vet att det inte kommer bli av så jag sitter någ kvar här med datorn. Men vi hörs! och är det något specielt ni vill läsa om så säg bara till för jag har tid att blogga ganska mycket nu iaf ikväll ;)

Jag och Sessan på ridlägret i sommras


Vi körs allihopa!




Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0