Planer

Mina planer för idag är stallet. Inte så anorlunda precis ;) Nu har jag precis ätit lite frukost och ska snart ringa Lisbeth och säga att jag kommer. Jenny har inte fått tag på hovis. Hon kanske har semester? :S Jag hoppas Jenny får tag på henne snart för Quincy behöver verkas. Men nu så ska jag kolla lite på TV o bytta om sen får jag väll cyckla iväg :) Jag vet inte riktigt vart jag ska ride idag :/ Quincy kan behöva gå i skogen han är inte riktigt förståt att man måste lyfta hovarna ordentligt i skogen för att stigen är inte helt jämn och snubblar massa. Pärla kan behöva Jobba lite på gärdet det va ett tag sen och jag vill tränna på att hålla henne i spåret ;) hon drar alltid hem mot stallet så man måste hela tiden vara på sin vakt för annars så sticker hon mot stallet :(
 
Inte så intrisant inlägg men då kan man inte klaga på att bloggen inte uppdateras.






Sofies signatur.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Håller med dig ;)

Blir ibland sånna tråkiga inlägg för mig med!



SV: USCH JA! >.< Enda positiva är att man får träffa sina flumm kompisar igen ;D

Jag överlevde första dan iaf, puh ;)

2011-08-18 @ 16:41:55
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Anonym

det fins flera hovslagare man kan ringa om inte den man har svarar eller hat tid till att komma utt

det skall inte hästen behöva gå och få långa hovar för

2011-08-22 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0