Kort info

Jag tänkte skriva lite kort info om dom senaste dagarna

på lördagen va jag och Kikki på hopptävling det kommer upp ett långt inlägg med bilder lite senare om den tävlingen.

Sen så fiskade jag kräftor på kvällen men mamma, pappa, erika (syster) och några vänner till mamma o pappa vi fick ungefär 50 kräftor. Inte alls mycket :( någor år fick vi ju över 400.



På söndagen så red jag det kommer bilder och sånt senare. Och så firade vi pappa som fyller år på tisdag men det va i söndags som hella familjen kunde vara hemma.

Idag (måndag) så va jag först i skolan sen så åkte jag in till stan och läpte ett par skor att ha på idrotten och ett par vanliga svarta :) och så spände jag glasögonen, köpte present år pappa och en till jacob.


det va lite kort info :)



Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0