Jag vill ha en hund!

Min granne har ett hunddagis o jag brukade gå ut med en av deras hundar. Jag praoade där för två år sen och jag brukade leka där när jag va liten För några dagar sen så skulle jag leka lite med en omplaserings hund dom har när hon skulle cyckla med mamman. O idag så gjorde jag det igen o mamman är såld men inte hämtad än. Jag vill ha hundvalpen för om den inte blir såld blir den avlivad! Men jag får inte ha den för mamma och pappa! Sötare hund går inte att få tag på! O den är så rolig. 5 veckor o redan rumsren! set är en seberian husky (stavas :S). Har ett svart/brunt öga (vanlig färg) och ett ljusblått öga! '



Det är ju inte just den hunden men samma ras. Fast mamman är inte så stor  men valpen ser ut så fast bara mindre o ljusare men i kroppen :)



Om jag skulla få köpa den så skulle den ju kunna följa med till stallet o vara med när jag rider. Det är ju en ras som behöver mycket motion så de blir ju perfekt ;)



Sofies signatur.

Kommentarer
Postat av: Therese

Den rasen är jätte fin! (:

Det är mkt jobb med att ha hund men kan lova at om hela familjen är med på det kommer det bli en av de bästa besluten man tagit. Beslutet att skaffa hund. :] Man får ju en ny familjemedlem =)

2011-08-15 @ 21:37:09
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0