Inte bloggat i veckan för jag har inte haft tillgång till dator.

I onsdags var det första ridlektionen för den här terminen. Red Bellis på hackamore. Hon var vrålstark och lyssnade inte -.- . Men hon är fin ändå ^^.
.
Igår hyrde Jag, Becka, Elin och Amanda. Jag hyrde Lyckan. Becka hyrde Sally. Elin, Bianca och Amanda skulle haft Sprite men vi fick inte tag på honom i hagen, som vanligt så hon tog Peperoni istället.
Jag ville egentligen ha Bellis men inte med hackamore så då frågade jag om jag kunde få ha Shaun. Men det fick jag inte för han är så ung så om det skulle hända något.... Så ska nog få honom på lektion istället :D fyfan vad glad jag blev^^
.
Fick älsklings gamla grimma av Jessica, jag vill ju inte att någon annan ska använda den. Så nu är den miiiiiin :) <3
.
Idag gick jag ut i lektionshagen så Shepherd och Donna Gabriela(Shaun och Bellis) fick dela på ett äpple. Sen följde Shaun med mig till grinden som värsta hunden ^^ <3 Så jäkla söt ju. Sen skura vi grimmor^^
.
Juste jag ska åka till Ullared den 17 September. Då ska jag kanske köpa nya grimmor lektionshästarna^^ så jäkla kul att kunna bestämma till alla :D . Ska även handla detta till Sofie:
  • Marinblå grimma till Pärla. Stl Full
  • Ljusblå grimma till QJ. Stl Cob
  • Lädertvål och fett/balsam
  • Om det blir pengar över, Nosludd som matchar grimmorna.
.
Här kommer fler gamla bilder på världens fiiinaste heest :) Kan inte förstå att man kan va så saknad. <3
.
.
.
Äkta glädje!
.
.
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Minette & Jennie

sv: Förlåt för sent svar. Norrbyskär är i alla fall en liten ö. :)

2011-08-20 @ 23:36:24
URL: http://surfryttarna.blogg.se/
Postat av: Minette

sv: Jodå, Rindi lyssnar på hackamore. :) Ibland kan hon bli lite "tung i handen" då jag rider på det så därför har jag det mest då jag tex skrittar ut i skogen. Det är ju olika från häst till häst om dom lyssnar på det eller inte. :)

2011-08-21 @ 00:12:16
URL: http://surfryttarna.blogg.se/
Postat av: Elin (fotoblogg)

Sv: Okej :)

2011-08-21 @ 10:32:38
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/
Postat av: Elin (fotoblogg)

Sv: Veckans blogg är redan avgjord ..

2011-08-21 @ 10:33:48
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0