Inköpslista - Ullared

Kikki ska till ullared i september så jag har bestält lite saker hon ska köpa till mig!

* Marinblå grimma i storlek full till Pärla
* Ljusblå grimma i storlek cob till Quincy
* Läder tvål
* Läder balsam/fett

Om det blir pengar över så ska hon även köpa nosslud som passar till grimmorna :) Och om det är pengar över efter det så ska jag få tillbacka dom :)

Jag cycklade till henne en dag fter jag hade vart i stallet och lämmnade pengar och snackade lite.



Jag har en sån grimma i storlek pony men den är förliten för Quincy så hon ska köpa en o cob fast utan dom gulla sträcken men helst i samma blå om hon hittar det.




Någon slags läder balsm/fett





Om det blir pengar över så blir det myssigt nosludd också :) Fast ska säga till henne att jag inte vill ha rött för det har jag redan :)






Det va min inköpslista och bilder på lite av sakerna sen så är det ju inte just det läderfettet o det nossludet osv utan det beror ju på vad som finns på ullared och vad pengarna räcker till. Jag tog ju bara lite bilder jag hittade på google o andra hemsidor ;)


Sofies signatur.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har en tävling där man kan vinna en blogg header på min blogg! Check it out!? (:

KRAM//Therese

2011-08-24 @ 17:03:01
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0