Igår 3/8 och Idag 4/8

Igår var jag med Elin hela dagen, därför bloggade jag inte då :( Vi bestämde vilket ridläger vi ska gå på nästa år, någon som vill veta? ;) Vi gick efter den här listan:
.
Var det ligger.
Hur många dagar.
Pris.
Trevliga hästar (utifrån hemsidan).
Annat.
.
och valde bort efter det och tillslut kom vi fram till ett :).
Sen åkte vi till Mäseln och sola och bada och å stannade vi på RKF på vägen hem, vi stannade där i ca 3 timmar. Sen åkte jag hem och hämta pengar och sen tillbaka igen och köpte lite klubbkläder :). Sen åkte vi hem till mig och käkade och kollade på ridsport, Nations Cup på TV:n.
.
Idag åkte jag först och hämtade mitt körkort ^^ Det har äntligen kommit nu :) och sen åkte jag och pappa till stan och lämnade in min moppe igen -.- Den var inlämnad i förrgår med och sen blev den dålig på vägen hem därifrån igen -.- . Sen åkte jag med hem till pappa och har hjälpt honom måla en dörr på logen. Snart ska vi måla en bit av baksidan med.
.
Vad gör ni? :)
.
Finns det något som ni vill höra mina åsikter om? ;)
.
KRAM
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vila ifrån dig. :D HAHA!

nevars.. slappar blev trött efter en dag i stallet.

2011-08-04 @ 20:32:39
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0