Idag den 2/8 och Tisdag?

Idag följde jag med Erika, igen :p Men nu ska vi ha lite semester tills i helgen, då ska jag följa med igen.
.
Först åkte jag och pappa och lämnade in moppen. Trasig -.- . Han fixade den på någon timme. Men när jag körde hem den så fungera den inte igen :( då blev jag ledsen .
.
Men men jag antar att ni vill läsa om stallet ;). Eftersom Grim verkar vara frisk nu så skulle vi ju gå en promenad. Men när vi tog in honom så var han svettig så då tempa vi honom. Han hade ingen temp. Det var bra :) Sen red vi barbacka mot mjölkstallet. Jag red Raski och Erika Grim. Raski är så mysig ^^ :).
.
Sen fick dom beta i bantarhagen. Sen fixa vi oljan och satte på flugtäckena och huvorna. Gick tillbaka och släppte ut dom i hagen och fodrade.
.
Men vi fotade inget :o så tyvärr inga bilder idag :(.
.
Undrar om bilderna Per fotade kommer snart ;) Vet du det Erika?
.
.
Min favvo av dom redigerade bilderna kommer här i alla fall :)
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

Bilderna från Per kom igår. :P

De ligger på bdb, samt på min blogg.

Har du inte sett de ?

2011-08-02 @ 20:24:38
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0