Idag 6/8 och Igår 5/8 Lördag och Fredag

Igår var jag, mamma, Nathalie och Therese på Norrköpings Visualiceringscenter, eller vad det heter. Dom har massa teknologi som man får testa. Först såg vi på en 3D film om havsmonster från förr i tiden. Den var bra ;). Sen testade vi lite saker. Det roligaste var att tankeförflytta en boll. Då körde man mot varnadra och den som var mest avslappnad flyttade bollen. Jag vann över mamma en gång och var meganära en annan men det var som det var en linje och den kunde inte gå över den.
.
Idag blir det att följa med Erika, som vanligt får jag väl nästan säga snart? :p
Vi ska träna NH med Raski, eller jag ska och hon ska visa. Hon är även hästvakt åt Scooban så honom ska hon rida. Jag vet inte vad vi ska göra med Grim men han kanske ska vila eller gå promenad!? Kul ska de bli i alla fall. Imorgon ska jag också följa med, då ska vi rida. Mikaela ska rida Grim och jag Scooban eller Raski och Erika den jag inte rider ;) Man är ju sugen på att rida Raski men det var ju så länge sen man red Scooby med. Men måste jag ha den bomlösa blir det Raski om jag får för Erika ;) Jag gillar inte den :o Den är så svår att få stöd i eller nåt, och är svår att rida lätt i och stå i lät sits i. :o
.
Här kommer mina äääääääääääääääälsklingsbilder!!!!!!!!!!!!!!!
.
Blogga sen när jag är hemma. KRAM
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du rider Scooban imorgon. ;)

Raski får du rida nästa helg i stället.

Så tar jag Grim då, om han fått en sadel.. haha.

Men annars får jag rida barbacka.

2011-08-06 @ 20:12:09
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0