Idag 1/8 eller ? Måndag

Hum...  Jag var med Erika idag, igen ;) Grims ägare Anne och hennes kompis Per kom från Stockholm. Innan dom kom så släppte vi hästarna i bantarhagen.
.
Jag och Tessan, som är Robins lillasyster red barbacka i grimma dit. Jag på Raski och hon på Grim. Så dom fick gå där i en halvtimme eller någe. Sen red vi tillbaka igen, då bytte vi hästar.
.
Anne longerade Grim och kollade om hon såg någon hälta. DET GJORDE HON INTE! :D Så nu ska Grim sättas igång igen.
.
Sen gick vi en promenad till dammen och tillbaka, då red jag Raski barbacka igen ;) Världens härligaste ^^ ♥ Hon är lixom 3 år och går att rida barbacka i grimma och grimskaft, lixom hur duktig är hon inte? ;)
.
Per fotade massa, dom kommer ut när Erika har fått dom ;) men här är några som Erika fotade.
.
Jag och Grim myyser ^^ ♥
.
.
Jag på Grim och Tessan på Raski.
.
Förlåt för det inte kom upp igår,  mamma stängde ner det och jag blev förbannad ;o men det sparades som tur va :)
.
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det kan vara för att min häst är BÄST kanske ? ;)

2011-08-02 @ 12:55:01
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sonntags, en hästblogg

mysiga bilder!

2011-08-02 @ 20:15:44
URL: http://sonntags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0