Hopptävling i Järsätter

I morron ska jag och Kikki kolla på en hopptävling i Stall Järsätter vi har gått och undrat när den är och i onsdags fick jag reda på det och jag ringde Kikki så fort jag kunde. Första starten är vid kl: 09.00 så vi ska försöka vara där då. Och en jag känner ska delta det va genom henne jag fick reda på när tävlingen va. Så det ska bli kul att se henne hoppa. Kikki tävlade ju där för några år sen med hennes sommarhäst Rosalie.


Självklart kommer jag ta bilder med mobbilen. Så ni kan räkna med ett antal bilder på mig, kikki, ryttare och hästar!





Sofies signatur.


Kommentarer
Postat av: becca

sv: när det gäller när min häst så vet jag ex när det är något som är fel och när det inte är det

så behöver inte din predikan

(kan mer än dig om han)

det vet du mycket väl

och i detta fal så var han bara över pigg och helt på jävuls humör och hadde bestämt sig för att jävlar

jag vet när en häst kan få ont i ryggen och inte och nej jag behöver inte rida för en trännare då

han inte är en sådan häst som jag har behöver göra det med eller något av de

2011-08-27 @ 20:51:31
URL: http://rebeccasvantesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0