Hemma igen!

Nu är jag Hemma från öland! O nu har jag dushat för i bussen hem så tog jag ekas cola o när jag öppna den så kom de massa skum på hela mig o lite på eka so mitt ben blev ass klibigt ;)

I onsdags fick Jenny bebisen, i morron börjar mitt ansvar över Quinsy skulle haft han denhär veckan också men eftersom jag va på öland så gick det inte. Fast först ska jag till stan för jag ska hämta min mobil som jag har saknat massa så jag sliper min lånemobil! Sen ska jag till mormors syster Ingrid o få lite pengar för jag fick inga när jag fyllde år av henne så kommer vi säkert ficka lite där. Sen när jag kommer hem är de bara bytta om o så får jag sjus till stallet o vad jag saknar hästarna! Eftersom jag får min mobil så kan jag ta kort igen så ni får bilder till inlägget som har med inlägget att göra :D O troligtvis kommer jag att få min repgrimma då :D

När jag kom hem så va de så kul att träffa Nisse o i morron hinner jag knapt stallet men jag sa till mamma att en halvtimme/timme räker om jag inte hinner mer jag vill bara hällsa på dom o se så att dom mår bra o kolla hur derasx sår på nosen är nu. SEn är jag ju gärna där längre såklart :D

JUste de va kul att se att kikki bloggar :D för på förra bloggen gjorde hon inte de så de är kul att hon bloggar o så nu :D



Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0