Goda Nyheter!

Jag har betämt mig för att inte sluta blogga, men jag kanske bloggar varannan dag eller nåt. Gör väl något tidsinställt till dagen efter ;) Det kommer nämligen kännas tomt annars. Jag ska börja om, söka medryttarhäst och satsa allt! Det är inte säkert att jag kommer hinna blogga änns varannan dag men jag ska verkligen försöka. Men jag ska börja med att satsa på RKF igen.
.
Fast där kommer nästa problem :/ Skulle ni välja en häst som ni får rida på lektion, på ca 165 cm som ni gillar mycket och får ha hur många dagar som helst, helt själv. Eller en häst som ridläraren inte tror ni rider bra, fast ni vet att ni skulle klara det, ca 155 cm, som ni måste dela med en annan fast ni älskar den så mycket? Det är skitsvårt! Skulle gärna ta båda alla dagar ;).
.
Jag söker i alla fall medryttarhäst i Finspång, eller lite utanför. Bussförbindelse är ett krav. Minst C-ponny, Helst D-ponny, Fungerar med storhäst med men gärna inte för stor. En som man lär sig på eller en ganska svår häst som man får kämpa med. :) Mejla [email protected] om du behöver hjälp :)
.
Idag ska vi åka till min farbror och imorgon ska jag vara hundvakt åt Alice :D^^ Det ser jag fram emot.
.
Här kommer alla bilder på min älskade, saknade ängel som någonsin laddats upp här på bloggen ;)
.
Älskling<3
Orginalet av denna *
Kanske* Kanske * Kanske  Kanske *
älskling<3 OBS inte ätbar!<3*<3<3<3*****
.
Dom med en * efter ska jag skriva ut i stora kopior och sätta på väggen. Alla bilder jag har på honom ska skrivas ut som små. Kanske ska göra ett stort collage av alla och sätta i en megastor ram ;)
.
Här komer även en när han går i form, som nog inte många av er har sätt honom göra ;) Han var inte så lätt förstår ni. Väldigt stel och svår att få i form. Jag är stolt på bilden ;) Har en annan med, då syns det att jag älskar att rida honom och tycker det är jättekul. Jag var alltid glad när jag var med honom :) <3 Jag vet att han går bakom handen men det är ju en början, måste få påpeka att det är 1,5 år sedan så jag kunde inte rida i form så bra då ;) och att sitsen på bilden är sämst, hälen är inte nertrampad men det var för att han var så himla slö, fast det var visserligen meningen enligt hon jag red för ;)
Love<3
.
Glömde en sak, jag lovar att fixa bilder på den ena av hästarna där uppe, den på 165 cm. Min älskade Bellis ^^ <3
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Siri

Är det Shaun du menar när du skrev "Eller en häst som ridläraren inte tror ni rider bra, fast ni vet att ni skulle klara det"?

2011-08-13 @ 22:41:09
Postat av: berit

kallar du det där form? oh ja den höjer ju ryggen så mycket och arbetar ju så mycket med bakbenen BRA JOBBAT !!!

2011-08-14 @ 16:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0