Frågestund!

Nu är det frågestund här för att det va någon som önskade det!




Ni får fråga hur många frågor ni vill men glöm inte att skriva om frågan är till Kikki eller Sofie! ;) Annars vet vi inte vem som ska svara på frågan.

Men då vill vi att ni ska svara på en fråga för att förbättra bloggen.

Vad vill ni läsa mer om? Vad är för/nackdelar med våran blogg just nu? Vad är intressant att läsa? Om ni inte vet svaret på våra frågor så räcker det med ett ''jag vet inte'' det hjälper oss mycket!

Komihåg att ingen fråga är en dålig fråga!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Fördelar är att ni uppdaterar ofta :)



Frågor till Sofie:



1. hur länge har du ridit

2. hur började ditt hästintresse?

3. hur många ridläger har du varit på?



Frågor till Kikki:



1. Tävlar du mycket?

2. om du tävlar vilka grennar och vart gör du det?

3. Hur började ditt hästintresse?

2011-08-20 @ 22:38:15
Postat av: Jenny

Jag vill läsa mer åsiktsinlägg hiss o diss t.ex :) För nu skriver ni bara vad ni har gjort den dagen o lite planer för resten av dagen. det är ju en nackdel. en fördel är att nu uppdaterar varge dag och verkar vilja blogga. ;)



Kikki:



* Har du skötthäst/medryttarhäst?



* Vad är roligast, dressyr/hoppning eller annat alternativ?



Sofie:



* Vad rider du mest med? Bett eller bettlöst?



* Vilken ridskola rider du på?



Jag vill att ni argumenterar svaren o inte bara skriver hur ni gör utan varför ni gör det osv osv :) Jag vill ha argument! Det är ett önskemål att ni ska argumentera mera kring det ni skriver över huvetaget! :D

2011-08-21 @ 00:11:47
Postat av: Klara

Jag vet inte



Till sofie!



Varför har du ansvar för Quincy?



Hur länge har du haft det?



Hur länge till kommer du att ha det?

2011-08-21 @ 00:13:38
Postat av: Maja

Mera saker där vi läsare är delaktiga som hiss o diss där man kan skriva vad man själv tycker osv lte frågesport o tävlingar. Och mera bilder till inläggen, hellre tre suddiga bilder än ingen bild alls!



Till sofie



Vad kostar det för dig att rida Pärla och Quincy?



Varför rider du dom? va det dom som sökte upp dig eller tvärtom?



Håller du kontakt med Jenny nu när hon inte kommer till stallet?



Till Kikki



Tävlar/trännar du terrängridning. Varför/varför inte?



Hur högt har du tävlat i hoppning?



säger som jenny! arhumentera svaren ordentligt nu!

2011-08-21 @ 00:19:43
Postat av: Therese

Mitt svar till er: Vill gärna se videoklipp och musiktips ;) 2-Tycker det kan vara tråkigt att läsa då det är väldigt mkt text om man jämnför med bilder, sen när det kommer bilder så är det många på en och samma gång. Om ni har 12 bilder så kan ni dela upp bilderna och kanske visa 5 st i ett inlägg och sen lägga in de andra bilderna allt eftersom. Hoppas ni förstår vad jag menar. Men diggar eran blogg i vilket fall så ;)



Mina frågor: (till Sofie)

- Hur gammal är Nisse?

- Träffas du och Kikki ofta?

- Brukar ni blogg tillsammans eller var för sig?

2011-08-21 @ 00:44:02
URL: http://tossan.blogg.se/
Postat av: Sara

Mera åsikts inlägg o tycker också att det är mycket text men lite bilder och ibland tvärtom. Men jag tycker att ni har en fin header.



Frågor jag vill att ni svarar på tillsamans:



- Hur länge har ni vart vänner?



- Hur och vart träffades ni och lärde känna varandra?



- Har ni någon mail addres om man vill skicka bilder och sånt till er?



Till Kikki:



- Hur många ridläger har du vart på?



- Vad är det högsta du har tävlat i hoppning och med vilken häst och hur stor är den hästen? Om du har bilder från tävlingen vill jag gärna se en :)



2011-08-21 @ 01:36:02
Postat av: Johanna

Jag vet inte



Till båda,



Hur kom ni på att ni ska starta en blogg tillsamans?



Till kikki,



hur svåra klasser har du tävlat i dressyr?



2011-08-21 @ 12:06:05
Postat av: ida

Båda



-Hur länge har ni känt varan?



Sofie



- Hur länge har du ridit?

2011-08-21 @ 12:40:23
URL: http://seaclam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0