DISS!

Dehär är tidsinställtinlägg för när det publiseras så är jag i skolan!




Det finns två saker jag vill diisa den ena är...

att ha en bred nosgrimma och ett smalt panband



Nosgrimman är 4 sm bred. Pannabndet är ett välldigt smalt pannband. Inte det snyggaste jag sett men jag skulle kunna tänka mig att rida med det om jag hade en smalare nosgrimma. Jag kan använde den nosgrimman om jag hade ett annat pannband.


Pannbandet ver huvetaget är inte så snyggt med ''plupparna'' elv va man ska säga. Men att de är som en cirkel på båda sidorna av det om ni fattar vad jag mennar. Fast lite snyggt va de faktist :O












Det andra jag vill dissa är detta tränns.



remmen som sitter på nosgrimman(vet inte vad den heter). Den remmen iaf och sidostyckerna ska vara närmre varandra för nu ser det bara konstigt ut!


Det här är ju bara mina åsikter. Jag vill veta vad ni tycker och ni måste ju inte tycka som jag för alla tycker olika :)



Sofies signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar de dressyr tränset, de är såååå snyggt. :)

2011-08-25 @ 20:27:52
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV:

Menar de svarta ja.



Tycker hela är snyggt, pannbandet o allt :P

2011-08-26 @ 17:22:41
Postat av: Erika

Oj nu råkade de bli anonymt, men du kanske fattar vem de var ifrån ändå! :P

Var ifrån mig.

2011-08-26 @ 17:23:08
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0