Dagen

idag har jag vart med Frida hemma hoss mig o i morron ska jag o frida sova hemma hoss Hilda. Myyys! sen på tisdag ska jag klippa mig :O haha behövs mitt hår är slitet nu efter sommaren! 

Men idag så va jag ju somsagt med Frida o jag har fixat Nisses hage så nu är de massa stockar i hagen sen när pappa fixade äppelträdet o jag satte staketet runt de så han hoppar runt stackarno ä klätrar på dom o tycker de är ass kul!

Har inga bilder eftersom jag o frida bytte mobil med varandra tills i morron o har ingen sladd som passar hennes mobil så jag kan ladda in bilder. Jag ska åckså skriva om igår när jag red ut i skoge för jag har någ aldrig vart så rädd som jag va då! eller de har jag ;) men de är ändå värt att läsa! men de får vänta tills jag får min mobil o kan ha bilder till inlägget ;)


Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0