19.00

Ikväll kl: 19.00 så kommer de lite folk hem till mig (bara vuxna :S) och dom ska äta kräftor ;) Hehe jag kommer vara gansla osocial och sitta med datorn på övervåningen och blogga lite osv. Så kommer jag gå ner och äta sen så går jag upp igen och forsätter att vara osocial. Så kanske jag ringer Kikki ikväll för hon va i stallet och jag tror inte att hon är hemma än. Och jag kan medela att det troligtvis blir en frågestund här på bloggen!

Idag har jag vart lite med Nisse, suttit vid datorn, tittat på TV, dator och TV samtidigt. Och jag har duchat eftersom de kommer folk hit så vill jag ju vara lite fräch (stavning?). Nu ska jag sortera bilder på datorn (tror jag) annars så redigerar jag bilder, mycket roligare :D


Sofies signatur.


Kommentarer
Postat av: Therese

SV; Man kan göra det genom att kommentera med ett musiktips. Men det behövs inte. Jag vet ju redan att eran blogg finns att välja bland (Y)

2011-08-21 @ 00:59:56
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0