Uteritter

Nu ska jag börja rida ut mera för sen i venter kan man inte göra de o Pärla älskar att gå i skogen o Quinsy tycker också att de är toppen kul (Y). Får försöka hitta mer ridvägar i skogen utan att rida vilse som jag har gjort några gånger ;) alla träd är ju likadana så de är lätt att gå vilse i skogen! Fast i morron ska jag rida på grusvägen tills den tar slut! Lisbeth säger att den bara tar slut o de inte finns något hus elr så där den slutar? Men de kanske fanns de förr för annars är de ju onödigt att ha en väg där? ;) Fast med Quinsy kommer jag nog rida i skogen i morron fast den turen där de finns en sandväg där Pärla alltid galopperar!


bilden är tagen några veckor inan sommarlovet



Sofies signatur.



 

Kommentarer
Postat av: Erika

Alltid bra att rida ut mycket.

Då får dom mer naturlig framåt bjudning. :)

2011-07-23 @ 14:15:10
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Jo, och dom går inte sönder lika lätt/fort om dom får gå på varierat underlag. :)

att låta dom gå i skog & mark.



Sen tycker jag inte man ska jobba hästen varje ridpass o tänka nu ska du bygga muksler, kondis.

Då blir de för krävande, utan ibland måste dom få sträcka ut också. :)

2011-07-23 @ 16:05:01
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Tuva

Haha, vilken ursöt bild, tihi! :D <3



SV: Aw, tack!

2011-07-24 @ 19:03:26
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0