Uteritt

I morron elr de blir senare idag klockan är mer än 12 ;). Men iaf så ska jag o Kikki rida ut på Pärla o Quinsy i skogen. Hoppas Quinsy kan va lugn i skogen bara men när Pärla är med blir han nog lugnare men undra om vi kan trava? Men då måste Quinsy vara först annars kommer säkert han tro att de är tävling han har ju gått på travet. Men Kikki ska visa mig en bra klätterbacke o så. Hon hade ju en sommarhäst i ett stall ganska nära så hon hittar bra där o då red hon mycket med andra som hade vart där längre så hon lärde sig nya ridvägar. Men jag ska prata med Jenny så får hon säga vad hon tycker om att jag ska trava på Quinsy med en annan häst  men jag tror inte de blir någon fara om han går först :D Kikki ska ju alltså rida Pärla o jag Quinsy Jenny vill nog inte att någon hon aldrig träffat ska rida Quinsy med tanke på va som har hänt...

Nu ska jag sova go natt <33



Sofies signatur.







Kommentarer
Postat av: Erika

Bra för dig Sofie o få lite sällskap. :)

De är aldrig fel.

2011-07-22 @ 09:06:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0