Stakars Nisse :(

Nu har nisse blivit livrädd igen granens hund Rozz sprang till kanin buren o jagade Nisse Fast han kom ju inte in i buren men sprang omkring utanför den. Vi satt o åt utanför så hör vi ljud o kollar ut mot buren o då ser jag hur Rozz springer efter min lilla Nisse o jag blir helt stel o sen springer jag ut o då Lyckades Maeud få han att sluta (hans ägare) hon sprang genom buskarna som är emmelan våra trädgårdar. Jag går fram till Nisses bur o öpnar den o sätter han i mitt knä o lugnar ner han. O de har inget att göra med att han är oupfostrad hund! för kandske ett o ett halvt år sen så gick jag ut med han  nästan varge dag o han är vallhund o kan lixom höger o vänster o är den mest uppfostrade hund jag träffat men han har inte vallat idag o hade mycket överskotts energi så bad Maud om ursäkt. En timme senare va han fortfarande lite chokad men han verkade må bra stakars han som ska råka ut för hundar s gr på typ 1-2 månader :(


Typ 1 eller 2 andra dagen jag hade han :)


Sofies signatur.


Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars stackars Nisse! Hoppas han glömt det nu ;)

Han är sååå söööt! xD

2011-07-26 @ 17:31:09
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0