Sorry jag glömde

Jag kom just på att jag glömde skrivs igår vad jag gjorde i stallet! :S

Men först när jag kom så hämtade jag Pärla o en som heter Stig som känner Lisbeth va där o pratade med mig om hästarna i lumpen och att det va där han lärde sig om hästar (han är gammal). Sen när jag hade borstat klart Pärla så sadlade jag henne o red till gärdet o red lite där i alla gångarter o märkte att hon är stelare i vänster sida. Sen skrittade jag av på grusvägen. Sen så fixade jag Pärla och släpte henne i hagen o typ plockade undan efter henne o Hämtade Quinsy o stod och myste typp en timme o klia han på hälsen ass länge o han bara stod stilla och sov :) Sen skrittade jag ut barbacka en liten stund kanske typ 20 min :) Sen borstade han lite till o släpte han i hagen, plockade undan ocj cyklade hem.


Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0