Sofie

Jag tänkte presentera mig själv för er!

Jag heter Sofie o jag är 14 år jag har två sköthästar Pärla o Quinsy o en kanin som heter Nisse. Det kommer mer om dom senare.

10 sanningar om mig själv

1. Jag vet inte vad jag ska skriva för sanningar
2. Jag bor i en gammal bank
3. Jag hatar lakris
4. Jag älskar choklad
5. Pärla o Quinsy är dom bästa hästarna ever!
6. Jag är rädd att skada/såra någon som betyder mycket för mig
7. Mitt melannamn är Helga efter min gamelmormor
8. Jag är inte helt svensk
9. Jag tycker om att va i stallet o med vänner <3
10. Jag får ofta skratt ataker o kan skratta åt saker som coscos o cocosnötter! De hände senast igår!


Jag o min sköthäst Pärla



Sofies signatur.

Kommentarer
Postat av: Therese

Här kom ju de 10 sanningarna (Y)

Mellannamnet var min idé >.<

2011-07-19 @ 01:15:50
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0