Sofie :) Söndag 31/7 - 2011

Tänkte upplysa att det är sista dagen i juli 2011 det blir aldriig mer den sista Juli 2011 så sitt inte bara hemma som jag ;)

Idag har jag packat färdigt till Öland o det är presis så att man kan stänga min väska :) Och i morron halv sju så sjusar mamma mig till Norsholm o där ifrån så går bussen till Öland o där ska jag dela rum med Hilda (kusin) Frida (bästa vän sen jag va 3 år) Alfrida (en sen jag va liten). Så de ska bli super kul! Men nu har jag packat färdigt o kollar på TV. Min syster Sara har bakat bullar o köket är på nedervåningen men lukten kommer ända till övervåningen o de luktar underbart! Jag blir hungrig o suggen o bullar!

Så har jag vart massa med Nisse! För jag kommer sakna han men mamma och pappa kommer tahand om han. Idag satt jag i en och en halv timme i Nisses hage o skrev hur dom ska tahnd om han sen la jag mig ner i gräset o han hoppade upp på min mage o o nosade mig lute i ansiktet o hopade ner o åt lite till sen kom han igen o la sig brevid mig en liten stund inan han hoppade iväg o åt ännu mera gräs ;) Haha gulliga kanin! Sen ska jag ut o ge honnom massa goda saker som morötter! HAn tycker någ att det är det godaste som finns eller nej han gillar banan mera men dom är slut :( annars skulle han  få en halv banan en hel banan blir för mycket för han då äter han inte upp. 



Halv gammal bild på mig och Nisse




Den bilden är tagen samma dag som den förra :)




Nisse igen ;)





Kommer sakna Pärla också! Men hon får en vällförtjänad villa i en vecka! 





Kommer sakna han också! Men han får också en vällförtjänad vila :)




Sofies signatur.


Kommentarer
Postat av: Erika

Juli menar du va ? :)

Det står julia 2011.. :P

2011-07-31 @ 20:04:31
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Therese

Nisse är så söt! :3

2011-08-02 @ 17:20:35
URL: http://tossan.blogg.se/
Postat av: Tuva

Fina bilder! :D



Sv till Sofie: ÅHNEJ glömde det på den andra kommentaren till Kikki!! D:



Aw, tack! <3



Jaså okej. Vad bra att ni får hjälp med det då med NH-träning!

2011-08-02 @ 20:57:38
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0