Ridlägret:D Torsdag 28/7

Ridlägret idag :)
.
Goliat: Samma bomövning som vi gjorde med Musse igår, men såg att jag missat en sak på bilden, nu har jag ändrat det. Jag red utan thidemantygeln idag, eller jag spände den aldrig. Han var superdupermegafiiiiin<3 Mycket finare än i tisdags och då hade jag thidemantygeln. Han lyssnade jättebra på både hand och skänkel och jobbade nästan hela tiden i form^^ supernöjd med heesten<3
.
Musse: Vi skulle ridit ut men alla blev så sugna på att rida barbacka, utom de vuxna då. Så vi fick göra det :) Vi gjorde lite galoppjobb på volterna. Galopp halva volten och trav halva. Musse var så underbart fin, han lyssnade megabra på allt, kanske att han var lite stum för innerskänkeln ibland men han jobbade på i en jättefin form i skritten och traven. Jag hade en jättefin känsla, han kändes som en sm ponny. Galoppen hann jag aldrig jobba honom i. Men är meganöjd med honom med^^<3.
.
Tänkte välja dagens stjärna men är lika nöjd med båda idag, nämligen SUPERMEGANÖJD! Så båda var dagens stjärnor :D <3
.
Imorgon är sista dagen, vi ska ha gymnastikhoppning. Hon sa att vi skulle hoppa på medellinjen men att hon inte planerat vad än. Jag har ingen aning om hur det kommer gå, jag räknar med åt skogen så jag hoppas jag blir förvånad :p
.
Så här ska bomövningen se ut, jag glömde altså volten.
.
Min signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0