Poppis

Jag ska skriva om min första kanin jag hade. Hon hette Poppis. När jag fick henne va hon ett halvår gammal. Innan de så hade Kikki henne o första gången jag såg Poppis så kunde man hålla henne i handen så liten hon va! Hon va en välldigt fin o söt kanin. Hon blev 2 år så jag hade henne i ett o ett halvt år inan hon dog. Jag vet fortfarande inte varför hon dog men den 10 oktober 2009 så hittade jag henne död i buren! När hon dog vart både jag o Kikki ledsna o jag saknar henne fortfarande. Nu har de gått ungeför lika mke tid som jag har vart utan henne efter hennes död som jag va med henne. Jag saknar dig fortfarande!









Vi saknar dig fortfarande! <33



Sofies signatur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0