Öland! Lördag 30/7 - 2011

På måndag åker jag till öland o kommer hem på lördag men då kommer jag inte orka blogga men jag ska på ett läger vi är typ 170 st :D Så ska snart forsätta att packa men ska också skriva vad jag gjorde i stallet o se en film först :O haha så jag kanskle packar i morron i stället ;) haha! Men jag pratade Med Kikki idag o hon ska försöka blogga ganska mycket nu när jag inte gör det men som sagt som sagt så ska jag fixa lite tidsinställda inlägg :D O så ska ju mian föreldrar tahand o Nisse när jag  är borta så ska skriva en fin liten lap till dom hur dom ska tahand om min fina lila kanin. :) fast jag vet att dom kommer ta väll hand om han. De gjorde dom när jag va på ridläger o då mådde han bra när jag kom hem fast han hade saknat mig! :D

Sofies signatur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0