Nu blev jag lite taggad ^^ Natten Torsdag - Fredag 21-22/7

Imorgon blir det troligtvis(ganska säkert) att rida ut på Pärla medans Sofie rider Quinsy ^^ :) jag är rättså taggad på uteritt ;) Vi ska rida till Erikas med fleras gamla "terrängbana" som jag och Sofie kallar den. Det ligger lite pinnar över stigen där haha:P
.
Det var länge sen nu, eller hur Erika? ;) Men det var goda tider. Då hade jag en sommarhäst som jag hyrde från skogslotten, hon var ca 22 år ung ;D Rosalie hette hon. Men jag var inte så duktig så jag orkade inte riktigt hålla igång henne då hon var ganska slö om man inte hade sporrar. Men jag var inte van med sporrar så jag fick kämpa på med att hålla galoppen ett helt varv haha :P
.
och Erika hade Classic på foder. Jag kan ju få påpeka att jag blev helt förälskad i honom! Universums finaste fux enligt mig, synd att han var gammal och trasig. Han var en föredetta fälttävlansponny, men honom ska jag göra ett inlägg om någon annan gång.
.
Här kommer lite smakprov på bilderna från idag.
.
.
Lite suddiga då hästarna var väldigt irriterade på flugorna.
.
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du blir ju förälskad i alla hästar, även om du inte bör bli de. :P



Och de är en nackdel hos dig.

Du måste lära dig o styra känslorna, och inte ta för dig så mycket.

Du kan inte rädda allt o alla o hjälpa allt o alla.

2011-07-22 @ 09:05:33
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Snygg blogg =)

2011-07-22 @ 10:52:40
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Linda

vad söta hästarna är :) gillar bloggen :D

2011-07-22 @ 11:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0