Lia Pärla

Nu ska jag presentera en av min sköthästar

Namn: Lia Pärla
Smeknamn: Pärla/Pärlus
Född: 10/5 - 1998
Ras: Norrdsvensk
Färg: Svart med en vit stjärna
e. Hoss
u. Prinsessan

Info:

Hon är gammal o envis o vet vad hon vill. Hon är välldigt snäll o van vid barn. Rider man någonsin vilse så kan man vara lugn för hon hittar alltid hem. Hon är en underbar häst trotts att hon är så envis o besvärlig iblan! Hon ät min första sköthäst o kommer alltid att vara speciel. Hon älskar när hon får dra vagnen då blir han alltid glad. Jag började rida henne 16/5 - 2010. När jag började rida henne va hon ganska tjok o hade vilat ganska länge så jag satte igång henne. Hon har fått två föl i sitt liv. O jag älskar dena envisa men underbara häst.

Lite bilder på henne som jag tiagit under den tiden jag ridit henne



I början när jag red henne











Sofies signatur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0