Lång natt

igår så snackade jag med Kikki på msn till halv 1 o sen skulle jag försöka sova men de blixtra ass mke så de blinkade till i hella mitt rum fast rullgardinerna va nerdragna efter ett tag blixtrade presis över huset o de va första gången i hela mitt liv jag vart rädd för blixtrar oskan! Jag va rädd att Nisse va död! För om en kanin blir för rädd så kan den ju dö som ni kanske vet? Så jag ringer Kikki så pratar vi sen så bryts samtalet o en halvtime senare så går det att ringa igen sen så går jag ut till Nisse halv två på natten för jag är orolig o Kikki får prata med mig hela tiden de är lite läskigt att gå ut i sånt väder ensam mitt i natten men som tur va så levde Nissemen de va första gången han inte kom fram till mig när jag öppna buren så först va jag välldigt orolig men sen hittar jag han under hanns hus o verkade ganska lugn ändå specielt efer jag hade klappat han lite o han hade suttit i mitt knä :D Sen gick jag in o pratade med Kikki en timme till sen ville jag sova men då skulle Felix börja sms:a :/ Men efter ytligare en kvart fick jag äntligen sova!

Tack Kikki att jag kunde ringa mitt i natten!




Sofies signatur.



Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-07-22 @ 12:22:43
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Michelle

super söt blogg verkligen(:

2011-07-22 @ 15:55:55
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0