Kristin

Tänkte pressentera mig lite:)
.
Jag heter Kristin men kallas Kikki. Jag är 15 år. Jag har en moppe^^. Jag rider på Ryttarkamraterna i Finspång. Jag har en sköthäst på ridskolan som heter Shaun men i höst ska jag byta till en som heter Donna Gabriela. Det kommer mer om henne sen. Tidigare var jag skötare åt en connemara som stod på ridskolan. Honom kan ni läsa om i minneslunden. Han är mycket saknad:(<3. Hemma har jag en katt som heter Elsa. Hon är en svart bondkatt. Det kommer mer om henne också.
.
Här är tio sanningar om mig:
1. Det här var svårt.
2. Wayfarer är enormt saknad.
3. Erika är världens bästa.
4. Jag länkar säkert henne i var annat inlägg :P.
5. Här kommer en länk: http://eriikapettersson.blogg.se/ för hon har gjort i ordning våran blogg.
6. Jag vill att ni besöker henne och gärna att ni följer henne.
7. Jag är kär i hennes sommarhäst Grim som ni kanske har märkt ^^.
8. Imorgon ska jag till Göteborg och gå på Liseberg :D.
9. Det ska bli kul.
10. Jag klarade det ;).
.
Här är en bild på mig och Wayfarer(Connemaran) som Erika har fotat.
.
Min signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0