Kikki om Framgång och Motgång Söndag 31/7

Jo jag kom och tänka på en sak förut idag (igår när ni läser detta då det är tidsinställt) . Att om man har höga krav så är det större chans att misslyckas. Om det har gått väldigt bra några dagar så höjer man ju kraven, men det är inte säkert att det går sämre då, utan det kanske går lika bra som det gått tidigare bara att man hade högre förväntnigar och då blir man besviken. Då sänker man kraven igen och då kanske det går bättre än förväntan. Det är det jag tror man menar med "Motgång föder Framgång". Förstår ni hur jag menar? Vad tror ni?
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men om man har högre mål o krav så brukar man även satsa mer för att verkligen åstakomma något :D

2011-07-31 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0