Idag Torsdag 21/7

Vi kom ju hem från Göteborg igår. Men jag orkade inte blogga då och så var jag ganska "förtvivlad" över att det var någon som hade tv:n så jag missade all ridsport:( blev riktigt sur då.
.
Men idag var Sofie här och vi hoppade lite på gräsmattan ^^ (man får passa på att "leka" medans man kan!) och sen gick vi och fotade grannens hästar. Det kommer ett inlägg om dom sen, när jag orkar ladda upp alla bilder!:o men jag tycker faktiskt att ni som läser bloggen borde komentera lite om vad vi ska skriva om:) för jag vet inte vad ni vill läsa om:o ^^
.
Nu ska jag ladda upp lite bilder på grannens hästar, eller inte lite, snarare närmare hundra hundra:o inte riktigt men nästan. Men här kommer i alla fall en på mig och älsklingen Way<3 Gud vad lycklig man var. Han är så enormt saknad! Det är nog ingen som förstår hur mycket jag verkligen saknar honom. Min ängel<3 Min vackra vackra skyddsängel<3
.
.
.
Här kommer även några på Grim och en på Raski från förra året. Jag gick på skattjakt(eller bildjakt) i datorn och hittade dom:)
.
<3<3<3<3<3<3
.
haha jag och Grim är ju finaste:o<3 det är jag som rider på den fjärde och femte bilden och kanske den tredje med, den på bara huvudet men tror de är tagna samma dag och i så fall är det Erika och det betyder att jag lyckats fota en riktigt bra bild haha^^.
.
Min signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0