Idag Måndag 18/7

Idag har jag och pappa varit i norrköping. Köpte en svart BH och 3 par trosor ;D.
.
Imorgon drar jag till Göteborg och Liseberg med pappa. Ska bli grymt nice ^^. Ska sova på vandrarhem och kommer hem på onsdag kväll. Så jag kommer inte kunna blogga imorgon men lägger in några tidsinställda snart ;).
.
På torsdag ska jag och Sofie förhoppningsvis kidnappa Erika så ska hon få fota en profilbild:D spännande va? ^^
.
På fredag har jag också paxat Erika för då vill jag följa med och träna NH med Raski plaski;).
.
Sen en liten fråga, vad vill ni läsa om? vill ni att vi ska ha hot or not?
.
Nu ska jag göra lite tidsinställda och skaffa en egen e-mail adress som ni kan mejla bilder och sånt;)
.
kram
.
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

Lovar inget eftersom Raski ska vila.

Så egentligen ska hon stå på sin sommarvila, vilket betyder inget arbete.



Då blir de ju ingen sommarvila.

De finns säkert möjlighet o träna NH längre fram.



Vi får se, beror på hur pigg hon blir.

Dessa dagar fram tills fredag.

2011-07-18 @ 17:17:48
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0