Hiss/Diss Pälsglans Idag Dagens Datum ^^

Här kommer ett tips på billigt pälsglans och ett tips på dyrt :p
.
Jag hissar alltså Sjöbogårdens pälsglans för att det är bra och billigt=Prisvärt. Det finns att köpa på Börjes Tingsryd och Ö&B i Norrköping (kanske Ö&B någon annan stans med?). Det kostar 60-80 kr och det är BILLIGT!.
.
Jag dissar Foxfire Pälsglans då det är mycket dyrare men inte bättre än Sjöbogårdens.
Det kostar 199 kr och finns att köpa på Hööks. Såg just att den även finns hos Börjes och där kostar den 138 kr.
.
Jag dissar även att man måste köpa till en spraypump! Spraypumpen kostar 15 kr på Börjes och 34 kr på Hööks. Nu måste jag ju dissa att Hööks är mycket dyrare när det är samma vara!
Jag reckomenderar alltså  Sjöbogårdens eftersom den är mycket prisvärd!
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sjöbogårdens är BÄST! :D

2011-07-31 @ 11:53:54
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0