älskling 26/7

Igår kväll fick jag enormt fina bilder på min ögonsten. Dom är från när världens bästa vän offrar sig för att fota åt mig så jag fick minnen av honom. Hon är jätteallergisk men hon följde ändå med mig till stallet. Det är vad jag kallar vänskap<3 tack vännen! älskar dig<3.
.
Någon som vill se mina fovoriter?
här kommer ett smakprov :D inte en av mina favvo men lätt snygg<3 redigerade lite i paint för jag hade inte något bättre program. Kunde visserligen kört i picnik men men, nu är det ju redan gjort. Juste jag har några fölbilder på älskling med, någon som vill se?
.
.
älskling<3 OBS inte ätbar!
.
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

De var ju snällt av henne. :)

Trotts att hon är allergisk.



Tur hon inte fick en allergisk chock bara.

2011-07-26 @ 21:10:01
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Tuva

Söööt bild! :D



SV: Nawww, nu är du för gullig ;) <3

2011-07-26 @ 23:58:42
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0