Today Lördag Dagens Datum är den 7/8, Nej 6/8 Sorry

Idag var semestern över ^^ Den varade Onsdag, Torsdags och igår ^^ alltså 3 dagar :o Men nu blire lite ledigt Måndag-Fredag i veckan som kommer sen ska jag troligtvis med på Lördagen och kanske Söndagen om jag är snäll :P
.
Vi ändrade planerna lite så jag red Scooby och Erika Grim och så red vi ut. Då följde en som är medryttare på en häst där också med :). Det var väldigt trevligt och det lät ju på Erika som att hon var mer än nöjd med Grim idag ^^.
.
Scooban var jätteduktig, han var lite piggelin hihi^^ Han drog med mig en gång upp för en galoppbacke men det berodde på att dom alltid galopperar upp för den men det var lite äckligt eftersom det låg lite ris som han hoppade över först och i språnget så tog han bettet och stack ^^.
.
Sen när vi var tillbaka så var Jenny, Scoobans ägare där, fast hon hade halsfluss :o
Då ville hon att jag eller Erika skulle rida honom i padocken. Erika vägrar typ rida när någon, speciellt ägaren ser på så det fick jag göra ;). Först fick jag lära mig lite hur jag skulle jobba honom och sen fick Jenny för sig att jag skulle hoppa ett kryss som stod där innan hon skulle åka hem ^^. Det gick inte så bra första gången jag var fokuserad men sen tappade jag fokusen och glömde att han kunde titta lite så glömde driva, så la till skänkeln lite sent, men då satte han fart och hoppade lite tidigt så hann inte följa så mycket men jag kastade fram handen :p . Sen sa hon att jag fick hoppa några språng till om jag ville, så vi tog ett till och denna gång gick det jättebra, då var jag fokuserad hela tiden och drev innan. Man ska ju sluta när det går som bäst så vi nöjde oss så och travade av lite sen skritta jag runt stallet.
.
Sen tränade jag lite NH med Raski och det gick ganska okej. Det var supersvårt med ögon i nacken och så gjorde jag mycket fel :o Men det var lixom första gången så det var väl godkänt hoppas jag ^^. BUSPONNYN<3
.
Bilder:
.
Min signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0