Övernattning i stallet natten mellan ons 10/8 - tors 11/8 2011

Nu kommer bilderna jag o Kikki tog när vi sov i stallet :)


Bilderna Onsdag:


Pärla springer i sommarhagen




Båda hästarna



Pärla står o betar



Quincy








När vi tog ut dom från sommar hagen så ställde dom sig vid grinden o längtade efter att få komma in igen










Våran säng







Bilderna Torsdag:


Quincy fick testa några av Pärlas grimmor när dom va på minsta hållet pärla har ungefär i mitten. VAd tycker ni? lite stort?





Pärla fick testa en av Quincys den satt ass tajt!




Pärla inan vi skulle rida iväg så söt hon vart med en fläta :)





Quincy hade en kbopp i panluggen :)





Kikki försökte komma upp på Pärla barbacka utan pall ;) till sist så gick det!



Nu är lite bilder när vi red fast bara på björkevägen

Jag o Quinsy
 
          
 

Sen försöker jag rida med tyglarna i munnen





Kikki o Pärla


Haha jag tog fler bilder men hittar dom inte :S


När vi trännade NH med Pärla stod Quinsy med bara grimma o betade på stallplan



Jag o hästarna o sommarhagen
  
      



Sen lite övriga bilder när Pärla biter på saltstenen o inte slickar som dom flesta hästarna. O lite när dom dricker vatten osv
     



Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0