Nisse

Nu sitter jag i TV rummet med Nisse brevid mig :) Han sitter för tillfället o äter gurka men han försöker komma upp på tanjent bordet typ hela tiden fast jag tar ner han. Han har vart lite i badrummet när jag hämtade en handduk o så har han hoppat runt i TV rummet lite. Haha förut så vart han rädd o började springa runt som en tok sen lugnade han ner sig o kom till mig o la sig på min mage o då klapade jag han tills han hade lugnat ner sig. Han är verkligen för söt!

Hälsning från Nisse: -5s3gqlo

Förut så skulle han skriba lite på bloggen o då försvan hela inlägget ;) haha o jag bara tyckte de va kul! Sen kollade han på mig som han va helt oskyldig ;)

Jag tog lite bilder men alla blev typ sudiga för att dom är tagna inomhus och han kunde inte va stilla en enda sekund!


Denhär bilden är den bästa fast den är jätte suddig :O haha




Sofies signatur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

trode samma sakjagnärjag köpte min

2011-08-09 @ 12:01:47
URL: http://rebeccasvantesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

trode samma sakjagnärjag köpte min

2011-08-09 @ 12:02:08
URL: http://rebeccasvantesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0