Idag är det kanske den 5/8 ? Söndag? Nej 7/8 är de ju :o

Idag var jag med Erika i stallet SOM VANLIGT! Red Scooby idag med :) Tack Jenny för jag fick rida honom:)^^
Vi red ut, det regna-.- Det gick bra inget speciellt att tillägga utom två väldigt speciella saker. Erika red Raski på Hackamore och dom hoppade en rishög, så kallat hinder :D.
.
Här kommer lite bilder på Raski och Scooby från Januari-Februari 2011. Några är fotade av Emma Veber och resten av Erika som jag gissar att jag inte behöver länka :P Även på Erikas hund Izor som gräver ner sig i snön^^ Så söt!
.
Raski :)
.
.
Scooby Doo :)
.
.
.
Hade Friluftsdag hos Erika och red Scooban.
.
.
.
Scooby Idag.
.
.
.
Izor :) Haha han försökte gömma sig för Erika ^^
.
.
En bild på himlens sötaste papillon med :) We never forget you, Frasse ♥
.
In Our Heart and Minds
.
KRAM :)
Min signatur.

Kommentarer
Postat av: Erika

Bästa Raski <3 :D

As kul o hoppa.

Tänkte rida där kanske på onsdag igen.

Eftersom hon får vila på tisdag.



Se om hon vill hoppa igen. ;)



Izor är bääst o sötast <3



Aw min lilla frasse nasse :( <3

vill ha tillbaka honom nu!!

2011-08-07 @ 19:14:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Nästa vecka om du vill / kan så kanske jag behöver lite ridsällskap.



Torsdag kan du få rida Raski.

Söndag an du får rida Grim.



Torsdag - normal pass i skogen 30-45 min, i alla gångarter OM Raski vill.

Vill hon inte blir de dom gångarter hon väljer. :)



Söndag - blir det enbart skritt i skogen, lyfta på benen o så.

Och då får du rida Grim.



Hör av dig så jag vet.

Annars kanske jag kan rida båda själv.

Rida ut själv på Raski, eller be Michaela komma ut o rida med mig.

2011-08-09 @ 20:30:58
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0