Fortfarande sjuk

Idag så va jag i skolan men bara första lektionen som va franska men sen så orkade jag inte mer. Jag vill bli frisk nu för i morron är de ridlektion! Så jag får väll vara hemma och bara sova, dricka te, kolla på tv och sitta vid datan :) Lite lång tråkigt men jag tror jag blir frisk snart. jag har precis drukigt te förhoppningsvis blir halsen bättre då. Sen så ska jag kanske sätta på en film o drika ännu mer te.

Senare idag så ska min syster Sara åka till etiopien och vara där i 3 månader o jag hoppas att hon inte får rabbies eller malaria! Men det kommer hon inte att få man får ju sprutor och sånt inan man åker :)







Sofies signatur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0